Schaduwdoekkeuze

8,7
Filter 1510 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1508 met beschrijving

• Sandra
    Review voor Schaduwdoekkeuze

Zeer slechte service. Met een smoesje de kachel bezorgd maar niet geinstalleerd. Bij terugkomst na meerdere telefoontjes beschuldigingen richting ons voor ontbreken materiaal en nu onmogelijke om een afspraak in te plannen voor onderhoud.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Beste Sandra

Graag horen we hier meer over want wij kunnen ons hier totaal niet in vinden en iets van herinneren dat dit gebeurd is. We willen dit graag netjes oplossen natuurlijk. Graag ontvangen we van u uw gegevens per mail zodat we het na kunnen kijken. Want met alleen u naam komen we niet ver in ons systeem. Mvg Dirk Smets

• Eric Jan Krupe
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Vrijwel alle maten in voorraad tegen nette prijzen. Snel geleverd, ophangen en klaar!

• Hoe beoordeel je Schaduwdoekkeuze?

• Richard Boersma
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Schaduwdoek van top kwaliteit welke mooi strak gespannen opgehangen kan worden.

• Mi
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Heel goed en vriendelijk bedrijf goede kwalitijd van de spullen

• henk Kwakkel
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

prima zaak, toppie ,prima service, top product, redelijke prijs.

• Suzanne
    Review voor Schaduwdoekkeuze

We zijn erg teleurgesteld in de kwaliteit van het schaduwdoek. De stangen zijn slap en vallen al uit elkaar zodra er een beetje wind staat, mijn dochter kreeg bijna zo'n stalen stang op haar hoofd! De bijgeleverde kabelschoenen zijn zwak en zelfs al vastgeroest. Daarnaast is de maat van de ophangogen niet consistent, waardoor het doek lastig te monteren is.

We moesten extra werk verrichten om het geheel een beetje bruikbaar te maken, zoals het toevoegen van kabelklemmen. Dat kostte ons niet alleen extra materiaal, maar vooral ook veel tijd. Voor het geld dat we hiervoor betaald hebben, hadden we veel betere kwaliteit verwacht. Helaas is dit product het echt niet waard.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Beste Suzanne

Dit is zeer vervelend om te horen en ook pas dat we het nu achteraf horen. U heeft de wavesails ontvangen van het merk Sunfighter. Deze worden compleet geleverd inclusief bevestigingsmaterialen geleverd. Dit zijn complete pakketten die wij van Sunfigter betrekken en doorverkopen. Hier kunnen wij als winkelier dus niets aan veranderen in de samengestelde bevestigingsmaterialen. Dit in tegenstelling tot onze eigen modellen harmonicadoeken die van een betere kwaliteit zijn, maar ook iets duurder zijn. We gaan u commentaar zeker doorgeven aan Sunfighters. Toch wensen we u veel plezier van de doeken. Mvg Dirk Smets

• Jo Segers

Kwalitatieve doeken

• Ines Terstappen
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Nog de volgende dag geleverd. Goede kwaliteit!

• Rob
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Fijne schaduwdoek, snel geleverd. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Jammer dat onze maat doek er niet in de waterdichte variant was, had ik liever gehad. Maar we zijn tevreden!

• René van Diepen
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Prima en snelle oplissing bij verkeerde levering! Had een schaduwdoek besteld en helaas de verkeerde binnen gekregen. Zeer snelle reactie en oplossing nadat ik een mail had gestuurd. Niks op aan te merken. Zo zouden meer bedrijven te werk moeten gaan!

• Bea

snelle levering

• Tamara
    Review voor Schaduwdoekkeuze

Ik heb een waterdicht schaduwdoek gekocht die niet waterdicht is. Bij de eerste regenbui lekten de naden volledig door, daarna lekte al snel het hele doek door. Het bedrijf beroept zich op dat ze dit erbij melden en dat ik dit had kunnen weten etcetc.. De tip was om het met een speciaal goedje waterdicht te maken. Er zat geen enkele beweging in meedenken of zoeken naar een oplossing. Klantenservice of klantvriendelijkheid kennen ze ze niet, een van de mails was op het randje onbeschoft. Consumentenrecht kennen ze ook niet. Ik heb het overgedragen aan de rechtsbijstandsverzekering en op die manier mijn geld terug gekregen. Zij waren het met mij eens dat dit niet mag en niet kan; een waterdichtschaduwdoek moet waterdicht zijn, ook al vermeld je erbij dat dit niet zo is. Dan mag je het namelijk niet verkopen als waterdicht. Zij gaan het al dan niet verder verhalen op het bedrijf.

• paulien

Top bedrijf!
    Heel snel in contact, levering snel en op tijd. product van goede kwaliteit:)

• Aad Van Stenus
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Supersnelle service en prima kwaliteit
    Gelijk nog 1 besteld

• Harry Braam
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Levering geheel volgens afspraak.

• Guy Henderickx
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Levering iets later dan voorzien, maar heel tevreden over de goederen.

• David
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Snelle levering en echt goede kwaliteit in verhouding met de goedkopere versies.

• Jedeel
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Mooie website met veel keuze. Snelle en nette levering.

• Jan Rademaker
    Review voor Schaduwdoekkeuze

De schaduwdoeken zijn professioneel gemaakt en voldoen in de praktijk uitstekend!

• Steef de Koning
    Review voor Schaduwdoekkeuze

Aan de hand van een korte omschrijving werd het scherm gemaakt zoals ik het wilde.
    Fijne communicatie, em kreeg eerst een materiaal voorbeeld opgestuurd zodat wij een juiste keuze konden maken.